when you hold the door for someone and they don't say thank you

(Source: kylejosimmons, via dean-winchester-sucks)

91,266 plays

kirstielovesart:

thevirginharry:

remember swine flu reblog if ur a tru 2009 kid

People were practically drinking hand sanitizer during that shit

(via pizza)

leaveyourkeyinthemailb0x:

see that girl you just called a lesbian? is she? can you help me get her number?

(via kellytweedyx)

lalondes:

>teenage actress’s private nudes get leaked

>teenage actress is reviled as a slut and a whore and a bad role model

>james franco asks a seventeen-year-old girl if he can meet her in a private hotel room

>james franco gets to go on saturday night live and joke about what a silly doofus he is for soliciting sex from a girl literally half his age

(via femmenatic)

restlesslyaspiring:

pearlsandink:

Men’s Rights Activists.

OH MY GOD THIS IS A PERFECT REPRESENTATION

(Source: unbreakablesoul, via ohhilarity)

parents: you need to go out more

parents: you need to exercise more

parents: YOU'RE GOING OUT FOR A WALK??? YOU?????

parents: HAHAHA WHAT'S GOTTEN INTO YOU???

parents: why are you getting angry

And then you realize that Forrest knows about his condition all along and your heart breaks a little.

(Source: supermans, via ohhilarity)

celebertitties:

i’ll buy myself a big ass wedding ring i’ll marry my own damn self

(via ohhilarity)

nodaybuttodaytodefygravity:

gr4y-cl0uds:

itsflooo:

nateriot:

Obama on gay adoption 

You the man

fucking beautiful


yeah totally ruining this country what a horrible guy

nodaybuttodaytodefygravity:

gr4y-cl0uds:

itsflooo:

nateriot:

Obama on gay adoption 

You the man

fucking beautiful

image

yeah totally ruining this country what a horrible guy

(Source: holymaurymotherofgod, via doctorwho-ruinedmylife)

ap-drawing:

How we all want Dean/Cas’s hug to be

image

How it’s really gonna be

image

(via doctorwho-ruinedmylife)

meladoodle:

try to close someone’s eyes like a corpse when you’re bored of talking to them

(Source: meladoodle, via doctorwho-ruinedmylife)